Lista zadań (Enterprise)

Uwaga
Funkcjonalność Lista zadań dostępna jest we współpracy z Comarch ERP Enterprise.

Lista zadań pozwala na wysyłanie użytkownikom pracującym na stanowiskach POS przypomnień o zamówieniach sprzedaży do realizacji, pobranych z systemu ERP. Informacja o ilości zadań wyświetlana jest na podstawie zamówień sprzedaży aktualizowanych podczas synchronizacji.

Jeżeli na stanowisku POS pojawi się nowe zamówienie sprzedaży z odpowiednim statusem realizacji zamówienia pochodzącym z dedykowanego słownika w systemie ERP, obok zegara aplikacji zostanie wyświetlona ikona informująca o ilości nowych zamówień do realizacji.

Lista zadań w górnym menu

Po otworzeniu listy zadań ikona zmieni kolor na biały, pozostawiając przy tym cały czas wyświetlaną liczbę zadań . Kolor ikony określa czy na stanowisku pojawiło się nowe zadanie.

 

Po wybraniu ikony zostanie otworzona lista zadań, na której znajdują się informacje o:

  • obiekcie, którego dotyczy zadanie (w tym przypadku określony status zamówienia)
  • liczbie obiektów/akcji z ich statusem (w tym przypadku liczba zamówień o określonym statusie)
Lista zadań do przetwarzania z uwzględnionymi statusami

Czy ten artykuł był pomocny?