Edycja danych kontrahenta możliwa jest z poziomu:
- listy kontrahentów po zaznaczeniu kontrahenta oraz wybraniu przycisku [Edytuj]
 - okna Szczegóły kontrahenta biznesowego/detalicznego po naciśnięciu sekcji zawierającej podstawowe informacje na temat kontrahenta
 

- odpowiednich uprawnień operatora (Dodawanie i edycja kontrahenta)
 - centrum, do którego podpięte jest stanowisko POS posiadające uprawnienie do modyfikowania danego kontrahenta
 
Uwaga
Szczegółowa historia zmian kontrahenta jest przechowywana w bazie danych i synchronizowana do systemu ERP.
Okno Edycja kontrahenta biznesowego/detalicznego podzielone jest na dwie zakładki:
- Szczegóły kontrahenta
 - Adresy
 

W zakładce Szczegóły kontrahenta prezentowane są pola:
- Kod – pole obowiązkowe
 - Tytuł – dotyczy kontrahenta detalicznego
 - Imię – pole obowiązkowe. Dotyczy kontrahenta detalicznego.
 - Nazwisko – pole obowiązkowe. Dotyczy kontrahenta detalicznego.
 - Nazwa – pole obowiązkowe. Dotyczy kontrahenta biznesowego.
 - Data urodzenia – dotyczy kontrahenta detalicznego
 - NIP – dotyczy kontrahenta biznesowego. Dla wybranego kodu kraju PL aplikacja weryfikuje sumę kontrolną oraz unikalność numeru. Jeżeli w bazie istnieje kontrahent o takim samym numerze NIP, użytkownik zostanie o tym poinformowany i będzie musiał zdecydować, czy pomimo to system ma zapisać takiego kontrahenta na liście.
Organ wydający – dotyczy kontrahenta biznesowego - Telefon
 - Adres e-mail
 - Atrybuty
 - Zgody
 - Odwrotne obciążenie – jeżeli uruchomiona jest taka funkcjonalność w systemie ERP
 
Oraz domyślnie ukryte pola:
- Kod kraju
 - PESEL – dla wybranego kodu kraju PL aplikacja kontroluje ilość wprowadzanych cyfr oraz poprawność cyfry kontrolnej numeru.
 - REGON
 - Dokument tożsamości – pole wymagane w przypadku generowania dokumentu TAX FREE
 - Opis
 
W zakładce Adresy prezentowane są pola:
- Kraj
 - Kod pocztowy
 - Miasto
 - Lokalna nazwa
 - Ulica
 - Nr domu
 - Uzupełnienie adresu 1
 - Uzupełnienie adresu 2
 - Pozostałe adresy
 - Zgody – dotyczące kanału komunikacji
 
Oraz pola domyślnie ukryte:
- Typ adresu
 - Nr mieszkania
 - Gmina
 - Powiat
 - Poczta
 - Województwo
 
Przykład
Pani Iwona przeprowadziła się do większego mieszkania, w tym samym mieście. W związku z tym, przy wykonywaniu kolejnych zakupów w sklepie meblowym prosi obsługującego transakcję o zmianę swojego adresu dostawy. Operator wyszukuje na liście kontrahentów Panią Iwonę i wybiera przycisk [Edytuj]. Następnie przechodzi na zakładkę Adresy oraz naciska dotychczasowy adres dostawy klienta. W formularzu wprowadza odpowiednie zmiany i zatwierdza.
                        