Na stanowisku POS możliwe jest obsłużenie procesu reklamacji artykułów, między innymi:
- przyjęcie, uznanie, odrzucenie lub zamknięcie reklamacji
- weryfikacja statusu reklamacji


Na liście prezentowane są kolumny:
- Numer
- Kontrahent
- Data utworzenia
- Termin rozpatrzenia
- Stan – przyjmuje wartości: Zatwierdzony, Anulowany, Zamknięty, Zrealizowany
- Status – przyjmuje wartości: Uznana, Do rozpatrzenia, Odrzucona, Anulowana, Zrealizowana
W górnej części okna znajduje się pole filtra tekstowego, umożliwiające przeszukiwanie listy reklamacji na podstawie numeru systemowego dokumentu.
- lokalnie w bazie danych stanowiska POS
- lokalnie oraz w systemie ERP
Wyszukiwanie reklamacji można również zawęzić przy pomocy rozwijalnych filtrów:
- Stan
- Status
- Data
Z poziomu listy reklamacji można:
- dodać nowy dokument RLS przy pomocy przycisku [Dodaj]
- wydrukować dokument RLS przy pomocy przycisku [Drukuj]
- wyświetlić do podglądu dokument RLS
- zamknąć dokument RLS, który ma status Uznana/Odrzucona