Brak miejsca na dysku lokalnym

W trakcie backupu baz danych może wystąpić następujący komunikat w sekcji aktywności zadania: „Brak miejsca na dysku lokalnym”.

Podczas backupu IBARD wykorzystuje tymczasowo do kompresji danych, a następnie przesłania ich na dysk chmurowy folder tymczasowy zlokalizowany na dysku lokalnym użytkownika. Jeżeli na dysku nie ma wystarczającej przestrzeni do wykonania powyższych operacji, IBARD zwraca wymieniony komunikat, a backup nie zostaje wykonany pozostając w statusie „Z problemami”.

Aby rozwiązać ten problem należy zwolnić miejsce na dysku lokalnym lub zmienić lokalizację folderu tymczasowego wskazując dysk o większej dostępnej przestrzeni.

Wskazówka
Zmiany folderu tymczasowego dokonać można przechodząc do Ustawień > zakładka Aplikacja > sekcja Dane systemowe > Folder tymczasowy:

Uwaga
Wymagana do kompresji przestrzeń na dysku lokalnym różni się w zależności od struktur baz danych użytkownika, co powoduje, że każdy przypadek jest indywidualny. W pesymistycznym scenariuszu do wykonania operacji kompresji wymagana może być dostępna przestrzeń o wartości: 2,5 x [rozmiar backupowanych baz danych]

Czy ten artykuł był pomocny?