Baza danych nie została znaleziona na serwerze.

W trakcie backupu baz danych może wystąpić następujący komunikat w sekcji aktywności zadania: „Baza danych nie została znaleziona na serwerze.”.

Dzieje się tak w przypadku, gdy IBARD podczas backupu nie odnajdzie bazy danych, która została uwzględniona na etapie tworzenia zadania.

Aby zapobiec pojawianiu się błędu przy backupie zastosować można dwa rozwiązania:

a) Edycja zadania backupu i usunięcie nieodnalezionej bazy z zakresu zadania (dotyczy przypadku, gdy użytkownik skonfigurował zadanie backupu wybierając w 3. kroku konfiguracji zadania opcję „Wybrane bazy danych”):

b) Edycja zadania (lub na etapie tworzenia zadania) i zaznaczenie opcji Automatycznie aktualizuj zakres zadania backupu w 5. kroku konfiguracji zadania backupu. Zaznaczenie tej opcji automatycznie usunie z zakresu bazy, które zostały zidentyfikowane jako usunięte z serwera.

Czy ten artykuł był pomocny?