Powiadomienia o braku wykonywania backupu

W przypadku, jeśli użytkownik ma na koncie IBARD skonfigurowane zadania backupu, które nie są wykonywane przez co najmniej 14 dni, otrzymuje informację e-mail o tym fakcie i konieczności zweryfikowania tych zadań w celu poprawnego wykonywania kopii.
Wyżej wspomniane powiadomienia nie będą wysyłane częściej niż raz na 14 dni.

Opisywana funkcjonalność jest dostępna wyłącznie dla wersji 6.x, dla starszej wersji aplikacji (5.x) powiadomienia o nie wykonywaniu backupu nie będą wysyłane.
Nie jest wymagana konfiguracja takich powiadomień, będą one wysyłane do każdego użytkownika, który ma aktywne konto IBARD i zadania backupu skonfigurowane w wersji aplikacji 6.x.

Aby uzyskać więcej informacji na temat monitorowania zadań backupów, zachęcamy do zapoznania się z dedykowanym artykułem dotyczącym monitoringu zadań backupu.
W celu weryfikacji należy skorzystać z Listy zadań backupu, gdzie możliwy jest podgląd przebiegu zadań.

W przypadku problemów z weryfikacją zadań backupu prosimy o kontakt z Asystą Techniczną pod adresem pomoc@ibard.com lub numerem telefonu +48 12 684 8880 w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Czy ten artykuł był pomocny?