[Pokazuj elementy historyczne] – parametr wprowadza możliwość kopiowania ilości i cen z poprzednich dokumentów wystawionych w aplikacji. Jeżeli parametr jest zaznaczony, na elemencie skróconym oraz pełnym użytkownik będzie posiadał dostępne dodatkowe przyciski pozwalające na korzystanie z cen i ilości historycznych.
[Pobieraj dokumenty z systemu] – parametr umożliwia pobieranie dokumentów z systemu ERP, które:
- zostały wystawione na kontrahentów dostępnych w aplikacji Comarch Mobile,
- zostały wystawione przez dowolnego operatora w aplikacji Comarch Mobile i/lub systemie ERP – opis konfiguracji znajduje się TUTAJ.
Aby dokumenty były pobierane z systemu ERP do Comarch Mobile Sprzedaż, należy określić w parametrze:
- Okres czasu, z jakiego mają być pobierane dokumenty,
- Typ dokumentów, które mają być synchronizowane.
[Pobieraj historyczne zapisy kasowe] – parametr umożliwia pobieranie historycznych zapisów kasowych. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, z jakiego okresu elementy mają być pobrane.
[Pobieraj historyczne działania CRM] – parametr umożliwia pobieranie historycznych działań CRM obsługiwanych w aplikacji Comarch Mobile, tj.: wizyt, spotkań, zadań oraz kontaktów. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, z jakiego okresu elementy mają być pobrane.
[Usuwaj obiekty] – parametr umożliwia usuwanie historycznych obiektów, np. dokumentów, spotkań, załączników czy zapisów kasowych z bazy danych aplikacji Comarch Mobile. Usuwane są wystawione przez przedstawiciela dokumenty ze statusem Zatwierdzony, które zostały zsynchronizowane z systemem ERP oraz te pobrane z systemu. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, po jakim okresie elementy mają być usuwane z aplikacji.