Okno Lista transakcji dostępne jest po wybraniu [Raporty i rozliczenia] → [Lista transakcji].
Uwaga
Funkcjonalność jest dostępna tylko we współpracy z terminalem płatniczym Ingenico (dotyczy francuskiej wersji bazy).
- po jego ponownym uruchomieniu
- na innym stanowisku POS w ramach danego centrum
Na liście prezentowane są kolumny:
- Data operacji
- Kod kasjera
- Kwota
- Waluta
- Status – przyjmuje wartości: Płatność, Anulowanie płatności, Zwrot, Anulowanie zwrotu
W górnej części okna znajduje się pole filtra tekstowego umożliwiające przeszukiwanie listy na podstawie kwoty oraz kodu kasjera.
Wyszukiwanie można również zawęzić przy pomocy rozwijalnych filtrów:
- Kwota
- Kasjer
- Waluta
- Status
Z poziomu listy operator posiadający odpowiednie uprawnienie ma możliwość:
- przy pomocy przycisku [Cofnij] – wycofania zrealizowanej kartą płatniczą transakcji. Wycofanie transakcji możliwe jest na każdym stanowisku POS w danym centrum.
- przy pomocy przycisku [Zwrot ręczny] – wycofania transakcji, która nie jest dostępna/zarejestrowana w aplikacji
Uwaga
Dane z listy transakcji zrealizowanych kartami płatniczymi nie są synchronizowane do systemu ERP.
Czy ten artykuł był pomocny?
( 0 )
( 1 )