Wykaz danych eksportowalnych w Comarch ERP Altum

image_print

Zgodnie z wymogami Data Act (Aktu o Danych), każdy użytkownik ma prawo do dostępu do swoich danych wprowadzonych do systemów. Prawo to obejmuje również kluczowe informacje biznesowe przechowywane w rozwiązaniach klasy ERP, takich jak Comarch ERP Altum.

Uwaga
Możliwość otrzymania danych dotyczy tylko systemu Comarch ERP Altum wykupionego w Comarch Cloud.

Jak uzyskać dane? Aby otrzymać kopię swoich danych wykonaj eksport danych do pliku z wybranych obszarów w systemie lub wyślij wniosek do Comarch z prośbą o udostępnienie arkusza. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, konsultant przygotuje i prześle plik w formacie XLS.

Zakres danych. Arkusz XLS zawiera dotychczas wprowadzone informacje z Twojego konta Comarch ERP Altum, w tym między innymi:

  • Dane firmy
  • Listę kontrahentów
  • Listę produktów
  • Wystawione dokumenty

Szczegółowa lista udostępnianych danych jest przedstawiona w poniższej tabeli:

Rodzaj danych: Czy dane są wysyłane?
Kontrahenci TAK
Pracownik TAK
Produkty TAK (z wyjątkiem zdjęć, danych do e-Sale, e-Sklep)
Faktury sprzedaży TAK
Paragony TAK
Oferty NIE
Zapytanie ofertowe NIE
Faktury zakupu TAK
Zamówienia u dostawców TAK (dotyczy zamówień zatwierdzonych)
Wydania zewnętrzne TAK
Przyjęcia zewnętrzne TAK
Rozchody wewnętrzne TAK
Przychody wewnętrzne TAK
Inwentaryzacja NIE (dotyczy arkusza inwentaryzacyjnego, wygenerowane dokumenty PW i RW są migrowane)
Notowania walut z dokumentów TAK
Rejestr sprzedaży TAK
Rejestr zakupów TAK
Księga handlowa (okresy obrachunkowe, plan kont, bilans otwarcia, zapisy księgowe, obroty i salda) NIE
Deklaracje VAT-7 TAK
Deklaracje VAT-UE NIE
Środki trwałe TAK
Dokumenty środków trwałych TAK
Pliki JPK NIE
Płatności NIE
Zapisy kasowe i bankowe TAK
Raporty kasowe i bankowe TAK
Różnice kursowe NIE
Dane osobowe RODO NIE
Schematy numeracji i serie dokumentów TAK
Formy płatności TAK
Pieczątka firmy TAK
Rachunki bankowe TAK
Konfiguracja NIE

Wysłaniu nie podlegają żadnego rodzaju pliki, czyli:
– zdjęcia dodane na kartach produktów i kontrahentów,
– załączniki do dokumentów dodane ręcznie
– pliki wczytane przez usługę Comarch OCR&KSeF.

Należy pamiętać, że wydruki dokumentów (np. faktur) w formacie PDF nie są automatycznie dołączane do pliku XLS. Użytkownik powinien je wykonać i zapisać po zalogowaniu do programu.

Czy ten artykuł był pomocny?