Aplikacja Reorganizacja kalkulacji handlowych jest aplikacją działającą w tle. Pozwala ona na usunięcie wybranych kalkulacji handlowych oraz powiązanych obiektów biznesowych po oznaczeniu ich znacznikiem usuwania. Zanim dane zostaną usunięte są weryfikowane pod kątem ich wykorzystania w systemie.
Aplikacja ma formę okna dialogowego, standardowego dla aplikacji w tle. Składa się z zakładek: Aplikacja oraz Ustawienia, podzielonych na sekcje i kolejne zakładki.
Zakładka Aplikacja
W nagłówku zakładki znajdują się pola zawierające informacje o aplikacji:
- Aplikacja w tle – nazwa otwartej aplikacji
- Obiekt deweloperski – nazwa obiektu deweloperskiego (dotyczącego) aplikacji

Zakładka Akcja
Na zakładce dostępne są poniższe pola:
- Maksymalny czas działania – maksymalny czas, po upływie którego aplikacja zostanie zamknięta. Wartość domyślna to 10 minut.
- Tryb eksportu – umożliwia zdefiniowanie ustawień archiwizacji danych. Dostępne do wyboru są następujące tryby eksportu:
- Brak eksportu
- Eksport wszystkich atrybutów – eksportowane są wszystkie atrybuty. Przykład atrybutu to np. numer kalkulacji produktu
- Filtr eksportu – filtr eksportu określający, które atrybuty są eksportowane.
Tryb ten dostępny jest tylko wtedy, gdy aktywowany jest eksport aplikacji Eksport danych.
Tryb eksportu dostępny jest tylko wtedy, gdy aplikacja reorganizacji umożliwia archiwizację danych.
- Folder docelowy – folder docelowy służy do archiwizacji reorganizowanych danych. Dane zapisywane są w podfolderze o nazwie bazy OLTP. W tym folderze tworzony jest kolejny folder dla każdej jednostki biznesowej, w którym zapisywane są właściwe pliki archiwum. Domyślny podfolder to usr/archive w ścieżce pliku serwera dla serwera aplikacji systemu.
- Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w polu można określić filtr eksportu, który będzie stosowany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. Pole to dostępne jest tylko wtedy, gdy reorganizowany obiekt biznesowy można wyeksportować za pomocą aplikacji Eksport danych.
- Automatycznie zatwierdzaj ostrzeżenia – jeżeli parametr jest aktywny to ostrzeżenia systemu związane z wykonaniem zadania w tle są automatycznie zatwierdzane.
Zakładka Ustawienia
Zakładka Ustawienia opisana jest w dokumencie Ustawienia aplikacji w tle.
Jednostki biznesowe, których dotyczy zmiana
Reorganizacja ma wpływ na następujące jednostki biznesowe:
- Zreorganizowane obiekty biznesowe:
Kalkulacje handlowe
com.cisag.app.costing.sales.obj.ProductCostCalculation
Wynik kalkulacji handlowej
com.cisag.app.costing.sales.obj.ProductCostCalculationSummary
- Zaktualizowane obiekty biznesowe:
Brak
- Nowe obiekty biznesowe
Dane reorganizacji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentReorganizationData
Dane reorganizacji pozycji dokumentu
com.cisag.app.general.obj.DocumentDetailReorganizationData