Rabaty zdefiniowane w systemie ERP są przekazywane do stanowiska POS, a następnie naliczane na fakturach, paragonach, ofertach oraz zamówieniach sprzedaży.
W aplikacji obsługiwane są rabaty typu:
- Rabat użytkownika oraz nagłówka
- Promocja pakietowa: Pakiet stały, Pakiet Elastyczny
- Rabat nabywcy na artykuł
- Rabat nabywcy na grupę artykułów – oprócz spełnienia warunków promocji wymagane jest również, aby dana grupa artykułów była aktywna oraz dostępna dla centrum, do którego jest podpięte stanowisko POS
- Rabat grupy nabywców na artykuł
- Rabat grupy nabywców na grupę artykułów – oprócz spełnienia warunków promocji wymagane jest również, aby dana grupa artykułów była aktywna oraz dostępna dla centrum, do którego jest podpięte stanowisko POS
- Rabat nagłówka od wartości transakcji – rabat towarowy naliczany na wszystkie pozycje dokumentu
Uwaga
Definiowanie rabatu odbywa się po stronie systemu ERP.
Na dokumencie, po dodaniu artykułu podlegającego aktywnej promocji (oraz wybraniu kontrahenta uwzględnionego w definicji rabatu) na liście elementów pojawi się informacja o nadanym rabacie dla danego elementu.