Historia zmian
Ze względu na przechowywane w aplikacji wrażliwe dane w menu Historia zmian zapisywane są wszystkie operacje dotyczące:
- Zlecenia nadania przesyłki (zapisano/usunięto/potwierdzono/anulowano/zamówiono kuriera)
- Szablonu (zapisano)
- Użytkownika (zapisano)
Informacje o operacji wykonanej na danym obiekcie przechowywane są wraz z datą dokonania modyfikacji oraz loginem użytkownika, który jej dokonał.
Dodatkowo, z poziomu szczegółów zlecenia nadania przesyłki możliwy jest podgląd historii zmian danego zlecenia.
Eksport danych osobowych
W przypadku otrzymania żądania od Klienta o udostępnienie informacji o wykorzystywaniu jego danych, z poziomu menu Historia zmian za pomocą przycisku [Eksport danych osobowych] istnieje możliwość ich eksportu do formatu .xls.
Po wybraniu przycisku pojawi się okno Eksportuj dane osobowe z polem tekstowym, w którym należy wpisać adresata lub osobę kontaktową, a następnie wybrać [Eksportuj].
Dla zleceń o wyżej wskazanym adresacie lub osobie kontaktowej zostaną wyeksportowane do pliku następujące informacje:
- Data utworzenia zlecenia
- Nazwa adresata
- Adres e-mail
- Adres
- Osoba kontaktowa
- Telefon
Usuwanie zrealizowanych zleceń
W przypadku, gdy Klient zażąda usunięcia swoich danych po wykonaniu umowy, administrator ma uprawnienie do ich ręcznego usunięcia z aplikacji – niezależnie od stanu realizacji. Przed wykonaniem operacji zostanie poproszony o potwierdzenie jej realizacji.
Dodatkowo, z poziomu menu Ustawienia -> Ogólne -> sekcja Usuwanie archiwalnych przesyłek istnieje możliwość zdefiniowania okresu po jakim dane dotyczące zleceń będą automatycznie usuwane z bazy danych aplikacji. Po upływie określonego czasu (domyślnie jest to okres sześciu miesięcy), dane zleceń określonego zakresu będą automatycznie usunięte.