Za pomocą aplikacji Raport: Marszruty można wydrukować lub przesłać w formie pliku informacje na temat marszrut znajdujących się w systemie zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami i ustawieniami. Raport generowany jest na podstawie wartości, wprowadzonych w aplikacji Marszruty.

Aplikacja Raport: Marszruty składa się ze standardowego paska przycisków oraz sekcji Parametry i Ustawienia (opisanej w artykule Ustawienia aplikacji typu Raport).
Pasek nagłówka zawiera następujące przyciski:
- [Dodaj] – umożliwia utworzenie nowego raportu
- [Duplikuj] – umożliwia utworzenie kopii aktualnie otwartego raportu
- [Zapisz] – zapisuje dane wprowadzone do raportu
- [Usuń] – pozwala na usunięcie raportu
- [Weryfikuj] – pozwala sprawdzić poprawność danych wprowadzonych w raporcie oraz sprawdzić, czy wszystkie pola obowiązkowe zostały uzupełnione. W przypadku, gdy brakuje danych lub wprowadzone dane są niepoprawne, odpowiednie pole zostanie zaznaczone czerwonym znacznikiem.
- [Aktualizuj] – odświeża widok aplikacji
- [Drukuj dokument raportu w tle] – umożliwia wyeksportowanie raportu w kolejce przetwarzania
- [Drukuj raport natychmiast i pokaż w pliku] – eksportuje dane natychmiast do wskazanego medium
- [Cofnij ustawienia raportu] – resetuje wypełnione pola na zakładce Parametry
Sekcja Parametry:
Za pomocą poniższych parametrów raportu można zawęzić kryteria wyszukiwania:
- Tytuł raportu – zawiera nazwę raportu, która może zostać nadana ręcznie. Domyślnie wstawiana jest wartość Marszruty.
- Marszruta – pole pozwala na wskazanie jednej lub więcej marszrut. Użytkownik ma możliwość wpisania żądanej wartości ręcznie lub używając przycisku [Pomoc wyszukiwania wartości].
- Okres obowiązywania – przedział czasowy dla generowanego raportu
- Klasyfikacja 1-5 – służy do ograniczania zestawu wyników raportu. Poprzez określenie klasyfikacji można zawęzić listę marszrut generowanych w raporcie. Istnieje możliwość ograniczenia raportowanych obiektów maksymalnie do pięciu klas. Klasyfikacje te definiuje się w aplikacji Klasyfikacje dla klasyfikacji technologii produkcji.
- Parametry:
- Tekst nagłówka – uwzględnia w raporcie tekst nagłówka
- Tekst pozycji – uwzględnia w raporcie tekst przypisany do pozycji
- Formuły i warunki – uwzględnia w raporcie formuły i warunki zdefiniowane w pozycjach marszruty
- Zależności – uwzględnia w raporcie zależności zdefiniowane w pozycjach marszruty
- Parametry pozycji – uwzględnia w raporcie parametry przypisane do pozycji
Wynik raportu
Po wydrukowaniu raport wygląda następująco:

Wydruk raportu prezentuje wyniki wybranych marszrut. Szczegółowy opis pól dostępnych w raporcie znajduje się w artykule Marszruty.
Konfiguracja
Aplikacja Raport: Marszruty nie wymaga żadnych dodatkowych ustawień w aplikacji Konfiguracja.
Raport
Aplikacja Raport: Marszruty odnosi się do aplikacji Marszruty.
com.cisag.app.production.bom.rpt.Routing
Uprawnienia
Uprawnienia mogą zostać przypisane za pomocą ról uprawnień jak również poprzez przypisanie organizacji. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule Uprawnienia.
Uprawnienia specjalne
Dla aplikacji Raport: Marszruty nie są dostępne żadne specjalne możliwości.
Przyporządkowywania organizacji
Aby użytkownik mógł korzystać z aplikacji Raport: Marszruty, w danych podstawowych partnera musi być przypisana organizacja, która jest powiązana co najmniej z jedną z następujących struktur organizacyjnych:
- Logistyka magazynowa
Funkcje specjalne
Dla aplikacji Raport: Marszruty nie są dostępne żadne funkcje specjalne.
Uprawnienia dla partnerów biznesowych
Aplikacja Raport: Marszruty nie jest udostępniana partnerom biznesowym.