Reorganizacja porównań kalkulacji produktów

Aplikacja Reorganizacja porównań kalkulacji produktów jest aplikacją działającą w tle. Pozwala ona na usunięcie wybranych porównań kalkulacji produktów oraz powiązanych obiektów biznesowych po spełnieniu określonych warunków. Usunięciu podlegają porównania kalkulacji produktów, które otrzymały znacznik usuwania. Dane oznaczone znacznikiem usuwania są weryfikowane pod kątem ich wykorzystania w systemie.

Aplikacja ma formę okna dialogowego, standardowego dla aplikacji w tle. Składa się z zakładek: Aplikacja oraz Ustawienia, podzielonych na sekcje i kolejne zakładki.

Zakładka Aplikacja

W nagłówku zakładki znajdują się pola zawierające informacje o aplikacji:

  • Aplikacja w tle – nazwa otwartej aplikacji
  • Obiekt deweloperski – nazwa obiektu deweloperskiego (dotyczącego) aplikacji
Aplikacja Reorganizacja porównań kalkulacji produktów, zakładka Aplikacja

Zakładka Akcja

Na zakładce dostępne są pola:

  • Maksymalny czas działania – maksymalny czas, po upływie którego aplikacja zostanie zamknięta. Wartość domyślna to 10 minut.
  • Tryb eksportu – umożliwia zdefiniowanie ustawień archiwizacji danych. Dostępne do wyboru są następujące tryby eksportu:
    • Nie eksportuj
    • Eksportuj wszystkie atrybuty – przykład atrybutu np. numer zamówienia sprzedaży
    • Eksportuj z filtrem – filtr eksportu określający, które atrybuty są eksportowane
      Tryb ten dostępny jest tylko wtedy, gdy aktywowany jest eksport aplikacji Eksport danych.

Tryb eksportu dostępny jest tylko wtedy, gdy aplikacja reorganizacji umożliwia archiwizację danych.

  • Folder docelowy – folder docelowy służy do archiwizacji reorganizowanych danych. Dane zapisywane są w podfolderze o nazwie bazy OLTP. W tym folderze tworzony jest kolejny folder dla każdej jednostki biznesowej, w którym zapisywane są właściwe pliki archiwum. Domyślny podfolder to „usr/archive” w ścieżce pliku serwera dla serwera aplikacji systemu.
  • Filtr eksportu – w przypadku trybu eksportu Eksportuj z filtrem w polu można określić filtr eksportu, który będzie stosowany do archiwizacji. Filtr eksportu można utworzyć w aplikacji Eksport danych. Pole to dostępne jest tylko wtedy, gdy reorganizowany obiekt biznesowy można wyeksportować za pomocą aplikacji Eksport danych.
  • Automatycznie zatwierdzaj ostrzeżenia – jeżeli parametr jest aktywny to ostrzeżenia systemu związane z wykonaniem zadania w tle są automatycznie zatwierdzane.

Zakładka Ustawienia

Zakładka Ustawienia opisana jest w dokumencie Ustawienia aplikacji w tle.

Czy ten artykuł był pomocny?