Lista zawiera historię wszystkich akcji wykonanych przez Automat Windykacji oraz w ramach windykacji na żądanie. Lista składa się z kolumn:
- Data zdarzenia – data wykonania etapu.
- Płatność – numer płatności z Preliminarza płatności.
- Akcja – opis wykonywanego etapu (e-mail/ zadanie lub kontakt CRM/ sms/ Ponaglenie zapłaty/ blokada sprzedaży).
- Identyfikator (pole w zależności od etapu zawiera numer wygenerowanej wiadomości e-mail, numer kontaktu/zadania CRM, numer Ponaglenia zapłaty, w przypadku blokady sprzedaży lub akcji, której wykonanie nie powiodło się – pole jest puste).
- Podmiot – akronim kontrahenta, dla którego został wykonany etap.
- Podmiot – Nazwa – nazwa kontrahenta.
- Opis – opis wykonanego etapu.
- Wywołanie – informacja o rodzaju wykonanej akcji: Automatyczne/ Ręczne).
Dla każdej płatności generowany jest w historii oddzielny wpis.
Na liście dostępne są przyciski:
Podgląd formularza – przycisk umożliwia podgląd wiadomości e-mail, kontaktu/zadania CRM, wiadomości sms,Ponagelnia Zapłaty i formularza kontrahenta w przypadku blokady sprzedaży. Dla etapu, który się nie powiódł przycisk jest wyszarzony.
Podgląd płatności – przycisk umożliwia podgląd płatności w Preliminarzu płatności, opcja jest wyszarzona w przypadku blokady sprzedaży i etapu, którego wykonanie nie powiodło się.
Czy ten artykuł był pomocny?
( 1 )
( 0 )